Zvičinská jednička - Speciál pro A1

31.05.2012 22:15

V neděli 22. 4.2012 jsme vyrazily do Zdobína na NAŠE PRVNÍ OFICIÁLNÍ ZÁVODY AGILITY, byl to speciál pro A1 Zvičinská jednička. Ani tentokrát jsme nejely sami, doprovázela nás Hanďa s Eliškou, Šejlou , Belčou a Xardou. Matýska jsme nechaly rozmazlovat u mamky :o).

 

Běžela se zkouška A1 a dva jumpingy A1, posuzovala rozhodčí Eva Plíštilová. Ještě před začátkem závodů paní rozhodčí Herrinku přeměřila - výška 50cm a zařadila nás do kategorie large (25 závodníků).

 

Jako první se běžela zkouška A1 - 3 místo, 1 chyba. Byl to moc pěkný parkur.  Herrinka čekala soustředěně v odložení.

Kvůli mému netrpělivému startu, hned první tyčka shozená, máme to i na tréninku, jak nepočkám, až skočí první, tak žene za mnou a nezvedá nožičky :o). Jako bych si neříkala, neutíkej, stůj !

Zbytek tratě, jsme doběhly už celkem bez většího zaváhání. A i technické prvky  jsme zvládly pěkně. Někde jsem se zpozdila s povelem a Herrča na mě hned koukala, jako kam, kam….  První zkouška a hned 3 místo  - měla jsem z toho našeho úspěchu hroznou radost. Byla jsem spokojená a Herrinka šťastná, že se zas pořádně vyřádila :o).

 

1. Jumping - v tomto běhu jsme se diskvalifikovaly, v podstatě už v prohlídce jsem si nebyla jistá, co přesně a jak načasovat a taky jsme tak skončily – v druhé díře tunelu :o).

 

2. Jumping - ten jsme doběhly na 10. místě s jednou chybou a trestnými body za čas - opravovaly jsme slalom. Z mého pohledu to nebylo zas tak špatné. A nejlepší je, když doběhneme, tak se ke mě Herrinka řítí .... tak co mamíí dobrý,

dobrý :o)). Skvělý :o)

 

Byl to skvěle strávený den. Už se těšíme na další závody...

Opět krásné fotky od Julie Kovácsové