Štěněčí procházka 8. 1. 2012

04.02.2012 23:02

Před 11h jsem naložila Herrču a Máťu do auta a vyrazili jsme do Hradce na štěněčí procházku – Jennynka, Karlík a Keeneček pozvali svoje psí i lidské kamarády na výlet :o). Sraz jsme měli v 11h u Biřičky. Jen co jsem vyjela, začalo dost pršet, ale ani déšť mi nemohl zkazit skvělou náladu. A v Hradci nás počasí příjemně překvapilo tam nepršelo. Na procházku měla dorazit Radka s Tomášem a Dotí – Herrinčinou ségrou – naposledy jsme se viděli v srpnu 2010. Setkání bylo super. Holky si spolu pěkně hrály a cestou jsme s Radkou probraly, co Herrča a Dotí dělá a co májí rády.  Jsem hrozně ráda, že jsme se zase viděli. Ještě než jsme vyrazili na procházku, udělali jsme společné foto rodinky a to bylo jedině dobře, protože na konci procházky byli všichni jako čuňátka :o).

Herrinka, brácha Happík, mamka Jenny a ségra Dotí

Více fotek u Radky na stránkách borderkazalbrechticek.webnode.cz/news/navsteva-v-hradci/

Herrča se pěkně vylítala, zdálo se mi, že se chvílema pěkně předvádí :o).Občas jí chytil pěkný rapl.I Matýsek si prochajdu užil, nejdřív byl na šňůře a otravoval svojí oblíbenkyni Terezku :o), ale pak už se zklidnil a mohl běhat na volno. Procházka se vyvedla - sešla se perfektní parta lidí i psů a počasí nám přálo i sluníčko se trošku ukázaloŠtěňátka toho taky hodně naběhala ale občas se i nesla :o). Výlet končil společným koupáním psů v rybníku Biřička - teda těch ostatních :o). Herrinka se koupe jen v létě :o),tak aspoň lítala na břehu a Máťu jsem do vody nepustila - ale on by klidně plaval.