Halové závody agility pro začátečníky

28.02.2012 22:36

Tak a máme za sebou naše první letošní závody. V sobotu 18.2. jsme s Herrčou vyrazily na neoficiální závody agility, běhalo se v Hale JK Dolní Přím, rozhodčí Michal Žehan. Tentokrát jsme nechaly Matýska doma - hlídala ho mamka. Jako podpora s námi jela ségra s Xarouškem, Šejlinkou a Bellčou. Běžel se 2x jumping. Sice jsme se neumístily na bedně, v obou bězích jsme skončily na 5tém místě (z 9 závodníků), ale suprově jsme si s Herrinkou zaběhaly :o). Na to , že to bylo vlastně letos i naše první agilitění :o) a  ještě nikdy jsme neběhaly na písku ani v hale, tak z toho mám opravdu skvělý pocit. Herrinka běžela moc hezky,krásně mě sledovala a kdyby se mi dařilo dávat včas povely, tak by to bylo ještě lepší :o). Aspoň, že jsem si zapamatovala celý parkur :o).

 

Jumping1:  2 chyby, 1 odmítnutí - trať byla moc pěkná, škoda mého zaviněného odmítnutí do tunelu - strašně brzo jsem se stáhla od tunelu,pak jsme zase běžely pěkně. Měla jsem obavy ze slalomu, ale Herrinka ho zaběhla moc hezky, sice ne napoprvé, ale to dotrénujeme.

 

Jumping2:  3 chyby, 2 odmítnutí - prvních 9 překážek jsme zvládly perfektně a řekla bych i dost rychle, pak následovalo mnou zaviněné odmítnutí před tunelem , Herrčou shozené laťky a na poslední skokovce odmítnutí-pozdě povel a pak si to Herrča  ještě stihla skočit z druhé strany :o)).

Více foteček zde borderka-harrietbow.webnode.cz/fotogalerie/fotky-halove-zavody-agility/