tréninky,tréninky,závody-výkonnostní průkaz

26.04.2012 22:07

Je na čase to tu zase trochu aktualizovat :o).  Ale nelenošíme, právě naopak....

Důkazem tomu je i doplněný Kalendář akcí

 

Zúčastnily jsme se intenzivních tréninků agility:

  • 17.3. ve Dvoře Králové nad Labem s Verčou Krčmářovou - počasí bylo perfektní, svítilo sluníčku a krásně jsme si zatrénovaly.
  • 31.3. a 1.4. jsme vyrazily jen kousek od nás do Opatovic nad Labem a opět na Verču. Tentokrát se na nás počasí neusmívalo :o( a na apríla nám i sněžilo :o). Ale i tak to bylo po oba dva dny super agilitění a potkaly jsme opět super lidičky se svými čtyřnohými kamarády. Herrča byla jako vždy hrozně šikovná, krásně reaguje na pohyb těla - akorát jen kdyby byl správný a pro ni dobře čitelný.
  •  7.4. a 8.4. Opatovice nad Labem - instruktor:Alice Glocknerová-uznávaná rozhodčí - byl to další perfektně strávený víkend. Postavené parkury se mi moc líbily a už se moc těším na závody pod taktovkou Alice Glocknerové. Dostala jsem i užitečné rady ohledně odložení na startu a probraly jsme i jiné moje nedostatky - jako např., abych se Herrči nemotala u náběhu do slalomu..

Dne 16.3. jsem poslala žádost o vydání výkonnostního průkazu :o). A hurá na závody ....

 

Na závody jsme vyrazily 9.4. ,ale zatím ještě pořád na neoficiální -Velikonoční závody pro začátečníky, pořádala je ZKO Dolní Přím - Probluz, rozhodčí Michal Žehan. Počasí se vydařilo i když bylo trošku chladnější. Ještě před prvním během dorazila ségra s Martinem,Eliškou, hafíkama Xarouškem,Šejlinkou a Bellinkou.       A pak ještě za námi dorazil Radek. Byla jsem ráda, že jsem se rozhodla vzít sebou i Matýska. Když Herrča odpočívala, brala jsem Matýska na průzkum terénu, nadšeně čmuchal a hledal  fenečky :o) a kamarádku si

našel.

 

Běžel se 2x Jumping a hra, v kategorii L nás startovalo 19. V jumping 1 jsme doběhly na 4místě.

Jumping 2 - 9místo a ve hře jsme si vyběhly 1 místo. Parkury byly bez slalomu, ale zato tam bylo dost

skoček :o). Herrinka se moc snažila, ale bohužel přes moje opět opožděné povely, máchání rukama a pozdní točení toho ani v jednom Jumpingu moc dělat nemohla. Snad to někdy bude lepší ...  O trochu lepší to bylo ve hře, tam jsem se jí snažila moc neplést do cesty a tak to zvládla čistě a rychle,šikulka moje :o) Ještě rychleji než mi, to zvládla Farinka s Vladanou, ale bohužel s jednou shozenou laťkou.

krásná fotka  z parkuru od Julky Kovácsové