co jsme dělali - srpen, září

28.12.2012 21:19

 

Tábor agility

Na začátku srpna 4. - 7. jsme vyrazili na další tábor pod vedením Jany Zemkové - Zdobín.

Už v pátek 3. k nám přijela z Brna kamarádka Gabča s Jackie a v sobotu ráno jsme společně jeli na Zdobín.

Trénovali jsme ráno a večer a stihli jsme i nějaké to koupání a večerní táboráky. My jsme si s Herrinkou pěkně zatrénovaly a i Matýsek si to tam pěkně užíval - vyhrabával myšky z dírek :o), natřásal se před fenečkama a dokonce jsme si spolu zaběhli tuneliádu - a docela mu to šlo :o).

 

Výlet

18. a 19. srpna se na letišti u moravských  Budkovic konnal  JETI model meeting setkání elektroletů, kam s Radkem a hafíkama jezdíme pravidelně. Je tam super parta, pěkné zázemí v areálu letiště i s bazénem a úžasné okolí na procházky. V sobotu dopoledne jsme i já s Herrčou a Máťou sledovali moc pěkný a bohatý program. Matýsek teda moc nadšenej nebyl - on moc nemusí nic co vydává hlasité zvuky, ale pořád se to zlepšuje a už to tolik neřeší :o). Hodně se to zlepšilo díky Herrči. No a naopak Herrinka čím víc to dělá randál, tím lépe, tudíž jí jsme naopak museli hlídat,aby nešla modely letadel nahánět :o).  Po obědě jsem vyrazila s hafíka na tůru směr Moravský Krumlov. Procházka byla super, cestou jsme měli několikrát možnost se zchladit ve vodě a ušli jsme asi 19km. V neděli jsme využili zázemí letiště, já se koupala v bazénu a hafani pod sprchou :o).

 

 

25. srpna ZKO Vysoké Mýto - Sároveký FIN CUP - rozhodčí Lenka Pánková

Agility ani jumping se mi moc nepovedl a doběhly jsme s diskvalifikací. Zkouška LA1 ? :o) Naše druhá splněná zkouška  2 místo (z 15) 1 chyba. Video ze zkoušky máme na rajčeti.

 

8. - 9. září Dvůr Králové nad Labem Otevřené mistrovství východních Čech - závody agility-

rozhodčí Lenka Pánková

SOBOTA  Agility DIS, Jumping DIS, Zkouška LA1 DIS

NEDĚLE  Jumping 23 (ze 46) 3 chyby VD, Zkouška LA1  8místo- 4chyby 1 odmítnutí

Byl to krásně strávený víkend se skoro letním počasím :o). Parkury Lenky Pánkové byli moc pěkné, bohužel moje vedení už moc pěkné nebylo. Za sobotu se nám nejvíce povedla zkouška , DISKVALIFIKACI  jsme měli za slalom. Tenhle běh se mi docela zdařil :o), ale bohužel u slalomu jsem udělala něco co Herrču vykolejilo a ne a ne se tam trefit - video nám natočila Eliška Hanušová www.youtube.com/watch?v=YH5Y3z5S494 .

 

Intenzivka s Marťou Konečnou

16. září jsme s Herrčou vyrazily do Opatovic nad Labem na další trénink s Marťou Konečnou. Bylo to opět super, parkury byly moc pěkné běhavé a když jsem se na techničtějších místech zassekla na delší dobu, tak Herrinka se mnou měla dost trpělivosti a neztrácela chuť a elán - je to moje holka úžasná. 

 

27. - 30. září Bílá skála - výcvikový víkend s pobočkou RTW SPORT

Prožili jsme krásný prodloužený víkend se super známou partou :o) ,potrénovali jsme stopy, poslušnost, obranu

V sobotu za námi přijela Vlaďka s Herrinčiným bráškou Hookim.

 

fotečky z akce xarinek.rajce.idnes.cz/VV_BILA_SKALA_27._-_30.9._2012/